CLUB SURF BURRIANA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
CLUB SURF BURRIANA

Longboard, Shortboard, BodyBoard, Stand Up ...


No estás conectado. Conéctate o registrate

Jo vullc ser del CSB!!!!

Ir abajo  Mensaje [Página 1 de 1.]

1Jo vullc ser del CSB!!!! Empty Jo vullc ser del CSB!!!! Dom Jul 17, 2011 8:49 am

Aspirant


Invitado

Bon dia, en el surfing day vaig estar parlant en alguns de vosaltres, comentant-vos el meu interés per formar part del CSB.
El cas es que tinc 3 pesones interesades més, que hem de fer? emplenem el formulari que n'hi ha al web vos el enviem i ja ens direu alguna cosa?
Ser membre del CSB implica estar federat?
Gràcies per respondre els dubtes de este surfer primerenc i a l'aigua, que està mel!!!!

2Jo vullc ser del CSB!!!! Empty Re: Jo vullc ser del CSB!!!! Dom Jul 17, 2011 8:09 pm

Tavosurfbreaker

Tavosurfbreaker

Si, amb la inscripció al club entra la federació, amb la assegurança de responsabilitat civil, etc....

Pleneu la inscripció i ens la feu aplegar, ja siga via mail o en persona i aixi ens coneixem i us expliquem com funcionem.
Ací al foro solem anuncuar les reunions q fem, podeu vindre a alguna i vos contem tot.

Saluts

http://clubsurfburriana.blogspot.com

3Jo vullc ser del CSB!!!! Empty Re: Jo vullc ser del CSB!!!! Dom Jul 17, 2011 11:40 pm

Aspirant


Invitado

Gràcies!!!! En breu vos fem arribar els formularis. Som D'Onda, no podrem assistir a moltes reunions ni ser tant actius com voldriem, però mirarem d'estar a la altura.
Ens veiem prompte!!!!

4Jo vullc ser del CSB!!!! Empty Re: Jo vullc ser del CSB!!!! Lun Jul 18, 2011 12:00 am

Aspirant


Invitado

Per cert, l'espai corresponent a la quota està buit, crec que em van dir que eren trenta euros. Fiquem aixó? ho repleneu vosaltres?
Dispensa per ser tan pelma!

5Jo vullc ser del CSB!!!! Empty Re: Jo vullc ser del CSB!!!! Lun Jul 18, 2011 10:01 am

Tavosurfbreaker

Tavosurfbreaker

son 50€ la cuota i es per a un any natural, de gener a decembre. Inclou la federació, sms cada volta q hi han oles avisant quina platja esta en millors condicions, camiseta del club, etc...

http://clubsurfburriana.blogspot.com

6Jo vullc ser del CSB!!!! Empty Re: Jo vullc ser del CSB!!!! Lun Jul 18, 2011 6:48 pm

Aspirant


Invitado

Gràcies, Tavosurfbreaker, en breu rebreu les nostres sol.licituds.

Contenido patrocinado



Volver arriba  Mensaje [Página 1 de 1.]

Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.